سایت خرید اینترنتی لباس تیشرت و پولوشرت شلوار و شلوارک سویشرت و بافت پالتو بارانی و کاپشن تاپ و بوستیر لباس زیر پیراهن سرهم تونیک و مانتو بلوز ، شومیز و بادی دامن لباس خواب و راحتی ست لباس

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

بهترین ترفندها برای یک اسباب کشی راحت

بهترین ترفندها برای یک اسباب کشی راحت...

(بهترین ترفندها برای یک اسباب کشی راحت) -[ بهترین ترفندها برای یک اسباب کشی راحت]...

 

 

اگر می خواهید اسباب کشی کنید بهتر است برخی نکات را در نظر بگیرید با ما همراه باشید.

 

 مریم مظاهری- «اسبابکشی کابوسه.» این جمله را خیلی‌ها وقتی قصد اسبابکشی دارید به‌شما می‌گویند. شاید خودتان هم درباره اسبابکشی همینطور فکر کنید.

مهم نیست که اسبابکشی کابوس هست یا نه. مهم این است که خیلی از ما و اطرافیان‌مان باید سالانه یا حداقل چند سالی یک بار، این کار را انجام دهیم. حالا وقت تشبیه و استعاره نیست؛ وقت اسبابکشی است. روزهای تابستان برای بیشتر خانواده‌ها روزهای جابه‌جایی و اسبابکشی به خانه‌ جدید است. ما به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید بدون کابوس، راحت‌تر اسبابکشی کنید!

کمک بگیرید

آدم‌ها همین وقت‌ها به درد همدیگر می‌خورند. اگر هیچ کمکی ندارید و کسی از خانواده یا فامیل یا دوستان می‌خواهد بیاید کمک‌تان، بگذارید بیاید و تعارف را کنار بگذارید. ولی حواس‌تان باشد آن‌قدری دور و برتان را شلوغ نکنید که کلافه شوید. برای آدم‌های که می‌خواهند به شما کمک کنند برنامه بریزید. اگر تعداد کسانی که داوطلب شده‌اند زیاد است، بعضی را روز بسته‌بندی وسایل صدا کنید، به بعضی بگویید روز اسبابکشی بیایند، بعضی را هم برای باز کردن وسایل در نظر داشته باشید.

کارتن‌ها محور اسبابکشی هستند

از مدتی قبل از اسبابکشی به مغازه‌هایی که از آنها خرید می‌کنید بسپارید چند کارتن برای‌تان نگه دارند. اگر می‌خواهید هزینه‌ کمی بپردازید، این کارتن‌ها معمولا برای اسبابکشی مناسب‌اند. اما اگر توان پرداخت هزینه بیشتری دارید، می‌توانید چند کارتن بزرگ‌تر دیگر هم از شرکت حمل یا مغازه‌های کارتن‌فروشی بخرید. حواس‌تان باشد که کارتن‌های بزرگ را بیش‌ از ‌اندازه سنگین نکنید تا در حمل‌ونقل آنها راحت باشید. اگر نصف آن را کتاب می‌چینید، حتما نصف دیگرش را لباس بگذارید. اگر زیر کارتن ظروف سنگین گذاشته‌اید، رو را به ظرف‌های پلاستیکی اختصاص دهید.

روزنامه یا لباس؟ مسئله این است

می‌توانید برای بسته‌بندی ظرف‌ها از قبل با یک دکه‌ روزنامه‌فروشی هماهنگ کنید تا روزنامه‌های باطله‌اش را برای‌تان کنار بگذارد و هر ظرف را در یک روزنامه بپیچید. اگر قطع روزنامه کوچک بود، برای اینکه مطمئن شوید، هر ظرف را در 2روزنامه بپیچید. پیچیدن ظرف‌ها کار سختی نیست و هیچ تجربه‌ویژه‌ای نمی‌خواهد. فقط باید مواظب باشید ظرف‌های شکستنی به هیچ وجه با هم تماس نداشته باشند. اما راه دیگری هم به جز استفاده از روزنامه هست. می‌توانید هر ظرف را در یک لباس بپیچید. با این روش هم لباس‌هایتان را در کارتن کرده‌اید و هم ظرف‌های‌تان. ولی ببینید که آیا ظرف‌ها کثیف‌اند؟ در این صورت ممکن است وقتی به خانه جدید می‌روید یک‌بار مجبور شوید کل لباس‌ها را هم بشویید. انتخاب با خودتان است. راه دوم از مصرف زیاد کاغذ جلوگیری می‌کند ولی ممکن است هم کار اضافه حساب شود، هم مصرف آب‌تان را افزایش دهد.

کارتن‌ها را کنترل کنید

بعضی کارتن‌ها ممکن است خاکی باشد یا آنطور که باید تمیز نباشد. مواظب باشید که لباس‌هایتان را در این کارتن‌ها نگذارید یا اگر می‌خواهید این کار را بکنید، حتما یک ملحفه کف کارتن پهن کنید و آن را تا دیواره‌ها بالا بیاورید و بعد لباس‌ها را بچینید. مثل بقچه‌ای که رفته باشد توی کارتن.

وسایل بسته‌بندی را دور نریزید

تا جایی که می‌شود وسایل اسبابکشی را نگه دارید. منظورم کارتن‌ها و کیسه‌های حباب‌دار است. اگر انبار دارید یک بخشی از انبار را به آنها اختصاص دهید. با این کار، هم سال‌های بعد خودتان می‌توانید از آنها استفاده کنید و هم اگر کارتن‌های خوب و محکم خریده‌اید می‌توانید به دیگران برای اسباب کشی امانت‌شان بدهید.

روی کارتن‌ها اسم بزنید

 این کار باعث می‌شود وقتی به خانه جدید می‌رسید گیج نشوید و بدانید کدام کارتن مال کجاست. اگر می‌خواهید کارتن‌های‌تان را نگه دارید، به جای نوشتن روی کارتن با ماژیک، روی کاغذی درباره‌ محتویات آن بنویسید و روی آن بچسبانید.

وسایل بزرگ را خودتان بسته‌بندی کنید

خیلی از شرکت‌های حمل به شما پیشنهاد می‌کنند که کار بسته‌بندی وسایل را برایتان انجام دهند. اگر امکان مالی این کار را دارید، می‌توانید از آنها کمک بگیرید. آنها حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر کار را انجام می‌دهند ولی اگر امکانش را ندارید، خودتان دست‌به کار شوید. سخت نیست. باید کیسه‌های حباب‌دار بخرید و به تمام گوشه‌ها و قسمت‌های چوبی وسایل‌تان بچسبانید. بعد دور کل وسیله را با سلفون پهن بپیچید. سلفون بهترین چسبی است که می‌توانید برای این بسته‌بندی استفاده کنید.

به روحیه‌تان توجه کنید

ببینید شما از آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید کاری را در مدت کوتاهی انجام دهد که زودتر تمام شود و بلند بودن کار آن را برایتان فرسایشی می‌کند یا آدمی هستید که راحت‌ترید کارها آرام‌آرام ولی با آرامش انجام شوند. با توجه به روحیه‌تان وسایل را بسته‌بندی کنید. اگر جزو دسته اول هستید باید 3-2روز خانه بمانید و در این 3-2روز تا آخر انرژی‌تان را مصرف کنید. ولی اگر جزو دسته اول هستید، از یکی‌دو هفته قبل کار را شروع کنید. یک روز اتاق‌ها، یک روز سرویس‌های بهداشتی و چند روز را به جمع کردن وسایل آشپزخانه اختصاص دهید.

پرده دوختن برای خانه جدید

اگر می‌توانید، بد نیست چند روز قبل از اسبابکشی به خانه جدید سری بزنید، میل‌پرده‌ها را کنترل کنید و پنجره‌ها را اندازه بگیرید تا پرده‌هایتان را با اندازه‌های جدید هماهنگ کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است و احتمال می‌دهید که به‌زودی مجبورید از این خانه جدید هم بلند شوید، سعی کنید اندازه‌ پرده‌هایتان را دست نزنید. ولی اگر خانه‌تان موقت نیست می‌توانید پرده جدید بدوزید یا پرده‌های قبلی را هر قدر لازم است کوتاه کنید ولی اگر هیچ کدام از این کارها را نتوانستید قبل از اسبابکشی انجام بدهید هیچ اشکالی ندارد. روزی که به خانه جدید می‌روید جلوی پنجره را موقتا ملحفه بکشید یا می‌توانید روی پنجره‌ها را روزنامه بچسبانید تا نور کمتری از فضای خانه‌تان کم شود و هروقت رسیدید، کار پرده را انجام دهید.

نظافت خانه جدید

همه‌ تلاش‌تان را بکنید که یک یا 2روز قبل از اسبابکشی به خانه‌ جدید بروید و زمین و کابینت‌ها را نظافت کنید. اگر خانه‌تان اجاره‌ای است گاهی صاحبخانه این کار را به گردن می‌گیرد ولی حتی اگر صاحبخانه به شما گفت که این کار را می‌کند، حتما پیش از اسبابکشی سری به خانه بزنید و ببینید تا چه حد نظافت شده. آیا همه‌‌چیز مطابق انتظارتان هست یا نه. اشکالی ندارد اگر آخر سر، کار نظافت هم به روز اسبابکشی بیفتد ولی حتما ناراحت‌کننده خواهد بود اگر پیش‌بینی کنید همه جا تمیز است و وقتی به خانه می‌رسید با جایی پر از گردو‌خاک و کثیفی مواجه شوید.

حواستان به غذای روز اسبابکشی باشد

اگر کسی از شما پرسید: «کمک نمی‌خوای؟» بهتر است به او بگویید: «برامون غذا درست کن.» روز اسبابکشی هم خسته‌اید و هم وسایلتان توی کارتن و بسته‌بندی است و نمی‌توانید به راحتی غذا درست کنید. از طرفی آن‌قدر همه خسته و گرسنه‌اید که نیاز به یک وعده غذایی خوب دارید.

به آدرس خانه جدید مسلط شوید

قبل از اسبابکشی به محله‌ جدیدتان بروید و یک مسیر خوب برای روز اسبابکشی انتخاب کنید تا خاور راحت بتواند از آن مسیر بیاید. روز اسبابکشی روز مناسبی برای کشف کردن آدرس خانه‌ جدیدتان نیست.

پیشنهادهای وسوسه‌انگیز شرکت حمل

 ممکن است وقتی برای کرایه خاور به شرکت حمل زنگ می‌زنید، پیشنهادهایی برای اسبابکشی راحت‌تر به شما بدهند. لازم نیست همه‌ آنها را بپذیرید. مثلا اینکه یک کاور مخصوص برای حمل لباس‌ها برایتان بیاورند. اگر لباس‌های اتو کشیده‌ شما کم است به راحتی می‌توانید با ماشین خودتان آنها را ببرید. یا می‌توانید آنها را بین رختخواب‌ها جا بدهید. اسبابکشی حتی بدون هیچ کدام از این سرویس‌های اضافه هم هزینه‌ زیادی به همراه دارد. مواظب باشید پول‌تان را خرج کارهای اضافی نکنید.

حتما فکری به حال بچه‌ها بکنید

بسته به اینکه بچه‌ شما چند ساله است باید فکری به حالش بکنید. اگر بچه خیلی کوچک است و امکانش را دارید، او را روز اسبابکشی به کسی بسپارید. ولی اگر این امکان را ندارید اصلا اشکالی ندارد. بگذارید بازی کند. از قبل برایش وسایلی را کنار بگذارید و وقتی به خانه جدید رفتید آنها را به او بدهید. این کار شاید او را یک ساعت سرگرم کند و احتمالا خانه‌ پر از کارتن و وسایل برایش جذاب‌تر است. بگذارید سراغ وسایل بی‌خطر برود و با آن وسایل بازی کند. بگذارید کمی خاکی شود. مطمئن باشید بیشتر از شما خاکی نمی‌شود. اگر بچه‌هایتان بزرگ‌ترند آنها را در اسبابکشی مشارکت دهید. اینکه چقدر شما اسبابکشی را «کابوس» ببینید یا نه، روی بچه‌هایتان هم تأثیر خواهد گذاشت. اسبابکشی را برایشان یک کارگروهی تعریف کنید که آنها هم می‌توانند تا جایی که می‌توانند در آن شرکت کنند و مفید باشند.

مثبت بیندیشید

به جای اینکه هر چند قدم یک بار، به‌خودتان بگویید: «اسبابکشی کابوسه.» به نکات مثبت توجه کنید. شما دارید خانه‌تان را عوض می‌کنید. از صبح فردا در خانه‌ دیگری بیدار می‌شوید. در آشپزخانه‌ دیگری غذا درست می‌کنید. در اتاق جدیدی می‌خوابید. این جابه‌جایی می‌تواند یک تنوع بزرگ باشد. به وقتی فکر کنید که همه‌ وسایل سر جای‌شان رفتند و شما روی مبل نشسته‌اید و دارید چای می‌خورید

 

 

ایجاد استرس در سنین پایین

افسردگی در اطفال چگونه ممکن می شود و با چه روش های درمانی این عارضه ...

ایجاد استرس در سنین پایین

مطالبی در مورد افسردگی پس از زایمان

 

 

می خواهیم در مورد افسردگی پس از بارداری صحبت کنیم زنانی ...

مطالبی در مورد افسردگی پس از زایمان

از بیمار پنداری چه می دانید

کسانی که مرتب احساس بیماری و ناتوانی می کنند و دچار حالتی وسواسی در برابر ...

از بیمار پنداری چه می دانید

دستگاه سولاریوم و استفاده از آن

 

 

دستگاه سولاریوم و استفاده از آن در کشورمان بدون مجوز است ...

دستگاه سولاریوم و استفاده از آن

تبلیغ برای بچه دارشدن

 

 

یک نمونه از تبلیغات جالب در کشورمان برای فرزندآوری را در ...

تبلیغ برای بچه دارشدن

پیده پنیر و جعفری

 

 

این پیده خانگی که آموزش میدهیم برای صبحانه و یا عصرانه مناسب است درست کردن ...

پیده پنیر و جعفری

حالت تهوع و راههای درمانی مفید برای آن

 

 

درباره حالت تهوع و راههای درمانی برای آن چه می دانید ...

حالت تهوع و راههای درمانی مفید برای آن

توصیه های مهم در زمینه بطری آب معدنی

 

 

مراقب بطری های آب معدنی که میگیرید باشید و بدانید حتما ...

توصیه های مهم در زمینه بطری آب معدنی

اطلاع رسانی در مورد مشکلات و مسائل جنسی

 

 

اهمیت دادن به مسائل جنسی بسیار مهم است و جای خالی ...

اطلاع رسانی در مورد مشکلات و مسائل جنسی

چگونه در فریزر فلفل قرمز نگهداری کنیم؟

 

 

در این بخش هدف ما آموزش نگهداری فلفل قرمز در فریزر برای زمستان است که ...

چگونه در فریزر فلفل قرمز نگهداری کنیم؟

مناسبترین توصیه بهداشتی

برخی از بهترین و متنوع ترین توصیه های بهداشتی را در این مطلب آروده ایم.

 

کارشناسان ...

 

مناسبترین توصیه بهداشتی

راهنمای تصویری دندان درآوردن کودک

 

 

 

این اطلاعات تصویری در مورد دندان درآوردن کودکان را به خاطر بسپارید و فراموش نکنید.

 

 

راهنمای تصویری دندان درآوردن کودک

سرطان پروستات و دیگر سرطان های مربوط به آن

چه نوع سرطان هایی می توانند با سرطان پروستات به وجود بیایند و احتمال متاستاز ...

سرطان پروستات و دیگر سرطان های مربوط به آن

مادران شاغل و دوشیدن شیر

 

 

مادرانی که شاغل هستند بهتر است درمحل کار و در زمان ...

مادران شاغل و دوشیدن شیر

پی بردن به راز شخصیت حیوانات

 

 

 

با این ترفندها می توانید پی به روحیات حیوانات ...

پی بردن به راز شخصیت حیوانات

روانکاوی میزان صبر و حوصله

 

 

با این تست شخصیت شناسی می توانید میزان طاقت و صبرتان ...

روانکاوی میزان صبر و حوصله

مقابله با عارضه چربی کبد

 

 

اگر مایلید کبد چربتان را درمان کنید بهتر است این روش ...

مقابله با عارضه چربی کبد

آلرژی زا ترین مواد غذایی برای خردسالان

 

 

این مواد خوراکی مهمترین عوامل ایجاد آلرژی غذایی در اطفال هستند

 

آلرژی زا ترین مواد غذایی برای خردسالان

مصرف داروی مبتلایان به افسردگی در دوران حاملگی

 

 

 

استفاده از داروهای ضد افسردگی در دوران حاملگی چه ...

مصرف داروی مبتلایان به افسردگی در دوران حاملگی

محبوب بودن برخی رنگ ها برای اشخاص

 

 

علت علاقه برخی افراد به برخی نگ های خاص چیست و ...

محبوب بودن برخی رنگ ها برای اشخاص

درد کشیدن برای سنگ کلیه

 

 

دردی که بیمار مبتلا به سنگ کلیه برای دفع آن تحمل ...

درد کشیدن برای سنگ کلیه

تاثیر نگرش مثبت بر استرس

 

 

طرز تفکر شما می تواند تاثیرات بسیار زیادی روی استرس و ...

تاثیر نگرش مثبت بر استرس

پیش بینی برای ابتلا به پارکینسون

 

 

با چه روش هایی می توان ابتلای افراد به آلزایمر را ...

پیش بینی برای ابتلا به پارکینسون

روانکاوی ریش گذاشتن مردان

 


می خواهیم ارتباط بین ریش گذاشتن و اعتماد به نفس در مردان ...

روانکاوی ریش گذاشتن مردان

ساده ترین توصیه ها مخصوص سوزش در گلو

 

 

گلودرد را می توان با این راههای ساده و معمولی درمان کرد ،بهتر است این ...

ساده ترین توصیه ها مخصوص سوزش در گلو

سرطانزاترین مواد در خانه

 

 

این مواد سرطانزا به راحتی و به وفور در تمام خانه ...

سرطانزاترین مواد در خانه

مسموم شدن اطفال به وسیله مواد شوینده

هنگامی که اطفال با مواد شوینده دچار مسمومیت می شوند چه کارهای اورژانسی و ضروری ...

مسموم شدن اطفال به وسیله مواد شوینده

معرفی محصولات تقویت کننده ابرو در بازار ایران

همه خانمها طرفدار ابروهای پرپشت هستند چون این روزها ابروهای پرپشت مد روز است  ما ...

معرفی محصولات تقویت کننده ابرو در بازار ایران

شیردادن و مرتکب شدن این اشتباهات

برخی مادران شیرده در دورران شیردهی شان ممکن است مرتکب برخی اشتباهات شوند که خودشان ...

شیردادن و مرتکب شدن این اشتباهات

روحیات مردان در زمینه عشق

درگیری مردان در زمینه عشق و علاقه بسیار بیشتر از زنان است با این تفاوت ...

روحیات مردان در زمینه عشق

یادگیری هنر زندگی قبل از ازدواج

 

 

آموزش دادن به زوجین و جوانانی که قصد ازدواج دارند امری ...

یادگیری هنر زندگی قبل از ازدواج

درمان قطعی برای پلیپ بینی وجود دارد؟

 

 

پلیپ بینی چه درمان های مختلفی دارد و ایا امکان بازگشت ...

درمان قطعی برای پلیپ بینی وجود دارد؟

عوامل ایجاد سکسکه

 

 

سکسکه کردن چه عللی می تواند داشته باشد و روش های ...

عوامل ایجاد سکسکه

همه مصائب فرزندان یک خانواده معتاد

 

 

می خواهیم در این مطلب به برخی از مشکلات کودکان خانواده ...

همه مصائب فرزندان یک خانواده معتاد

فرار از پیر شدن با این روش های موثر

 

 

چگونه می توانیم روند پیری مان را به تعویق بیندازیم ...

فرار از پیر شدن با این روش های موثر

این زن گوشتخوار را ببینید

 

 

این زن یک آدمخوار به تمام معنا بوده است که سالها ...

این زن گوشتخوار را ببینید

رسپی خورشت خوشمزه تابستانی - خورشت هلو

 

 

اکنون فصل تابستان است و زمان مناسبی است تا از فواید این میوه استفاده منیم ...

رسپی خورشت خوشمزه تابستانی - خورشت هلو

تقویت روحیه اجتماعی در اطفال

 

 

چگونه می توان کودک را اجتماعی تربیت کرد و وی را ...

تقویت روحیه اجتماعی در اطفال

باکتری مفید برای ترک سیگار

 

 

با کمک گرفتن از این باکتری مفید می توانید به راحتی ...

باکتری مفید برای ترک سیگار

رایج ترین سوالات در مورد عارضه های جنسی

 

 

در این مطلب به برخی از سوالات مهم در مورد سوزش ...

رایج ترین سوالات در مورد عارضه های جنسی

فتق و مهمترین راههای درمانی آن

 

 

آیا فتق درمان اساسی و کلی دارد و آیا درمان فتق ...

فتق و مهمترین راههای درمانی آن

اگر نگران رابطه های مجازی همسرتان هستید

 

 

آیا به روابط مجازی همسرتان شک کرده اید و وی را ...

اگر نگران رابطه های مجازی همسرتان هستید

به چه دلایلی باید هر روز مرغ را در برنامه غذایی خود داشته باشیم؟

 

 

 

 

اگر از کسانی هستید که هر روز  حداقل یک وعده مرغ می خورید این را ...

به چه دلایلی باید هر روز مرغ را در برنامه غذایی خود داشته باشیم؟

محدودیت ورزش کردن برای این زنان

 

 

علیرغم توصیه به خانم های باردار برای ورزش بهتر ...

محدودیت ورزش کردن برای این زنان

عدم تعیین جنسیت پس از لقاح

بهتر است بدانیم پس از لقاح و تشکیل نطفه دیگر امکان تعین جنسیت جنین وجود ...

عدم تعیین جنسیت پس از لقاح

صاف نشستن تا چه حد اهمیت دارد؟

 

 

تاکید همه بر قوز نکردن و صاف نشستن است آن علاوه ...

صاف نشستن تا چه حد اهمیت دارد؟

آیا برای سلامتی صبحانه سنگین و مفصل بهتر است یا نه؟

 

 

کارشناسان تغذیه همواره توصیه می کنند که صبحانه کاملی بخورید آیا ...

آیا برای سلامتی صبحانه سنگین و مفصل بهتر است یا نه؟

تاثیرات لحظه به لحظه پس از مصرف کوکاکولا

 

 

 

پس از مصرف کوکاکولا چه اتفاقاتی در بدن ما ...

تاثیرات لحظه به لحظه پس از مصرف کوکاکولا

تاثیرات مهم این نوشیدنی صبحگاهی

 

 

در این مطلب در مورد خواص نوشیدن آب پس از بیدارشدن ...

تاثیرات مهم این نوشیدنی صبحگاهی

برای از بین بردن خطر حملۀ قلبی این 9 شیوه تغذیه ای را بدانید

اگر دچار بیماری قلبی هستید باید به آنچه می خورید دقت کنید بسیاری از غذاها ...

برای از بین بردن خطر حملۀ قلبی این 9 شیوه تغذیه ای را بدانید

رعایت حقوق شهروندی

ریختن اب دهان در خیابان کاری بسیار ناشایست و ناپسند است و نقض قوانین شهرنشینی ...

رعایت حقوق شهروندی

اورژانسی بودن معضل اعتیاد

 

 

مقابله با معضل اعتیاد نیاز به برنامه ریزی و مدیریت دارد ...

اورژانسی بودن معضل اعتیاد

مصرف در نمک در خانواده هایی که بیمار ام اس دارند!

 

 

 

اگر در خانواده تان سابقه بیماری ام اس ...

مصرف در نمک در خانواده هایی که بیمار ام اس دارند!

چگونگی قوی کردن ذهن

 

مایلید صاحب مغزی سالم و قوی باشید و  حافظه ای بی نظیر و هوشمند داشته ...

چگونگی قوی کردن ذهن

منیر به چه نوع بیماری می گویند؟

 

 

از بیماری منیر چه میزان اطلاع دارید و علل و راههای ...

منیر به چه نوع بیماری می گویند؟

رواج انواع عفونت در زنان

آیا می دانستید آمار ابتلای بانوان به انواع عفونت های زنانه رو به افزایش است ...

رواج انواع عفونت در زنان

تصمیم به جدایی گرفتن

 

 

اگر تصمیم به جدایی گرفته اید بهتر است قبل از آن ...

تصمیم به جدایی گرفتن

واقعیت های مهم در ارتباط با کلاژن و پیشگیری از پیری پوست

 

 

هر چقدر اطلاعات ما درباره پوست  و پیشگیری از پیری پوست  ...

واقعیت های مهم در ارتباط با کلاژن و پیشگیری از پیری پوست

وسواس ها و نداشتن ثبات

افراد وسواس در زندگی شان به موفقیت نمی رسند چون همیشه درگیر استرس فکری خود ...

وسواس ها و نداشتن ثبات

دست نوشته شما روحیات تان را برملا می کند!

 

 

چگونه می توان شخصیت شما را طبق دستخطتان شناسایی ...

دست نوشته شما روحیات تان را برملا می کند!

جوان به نظر رسیدن چگونه میسر می شود؟

 

 

راز جوانی و شادابی بازیگران جوان در چیست و چه عواملی ...

جوان به نظر رسیدن چگونه میسر می شود؟

اسپری که زخم پای دیابتی ها را درمان می کند

 

 

یک محصول جدید اسپری Granulox برای از بین بردن زخم دیابت است.مطالعات موردی نشان داد ...

اسپری که زخم پای دیابتی ها را درمان می کند

بررسی روانشناسی بازی محبوب کلش آف کلنز

آسیب ها و عوارض روانی بازی پرطرفدار و محبوب  کلش آف کلنز را در این ...

بررسی روانشناسی بازی محبوب کلش آف کلنز

روش موثر برای جدا کردن جای خواب فرزندان

 

 

چگونه می توان کاری کرد کودک با رضایت درونی خود در ...

روش موثر برای جدا کردن جای خواب فرزندان

نمونه ای از اعتیاد به سیگار در حیوانات

 

 

 

این مار که سن زیادی ندارد به صورت باورنکردنی به دودکردن سیگار اعتیاد پیدا کرده ...

نمونه ای از اعتیاد به سیگار در حیوانات

توصیه ها و توجهات مهم برای حاملگی های سن بالا

 

 

 

با وجود برخی مشکلات در خانم ها بهتر است ...

توصیه ها و توجهات مهم برای حاملگی های سن بالا

فقط 5 روز در ماه رژیم بگیرید و لاغر شوید

 

 

نوعی رژیم غذایی به اسم رژیم  «۵ روز در ماه» واقعا  قادر است ...

فقط 5 روز در ماه رژیم بگیرید و لاغر شوید

افزایش اگزمای کودکان با این عوامل

 

 

 اگزما در کودکان چه علائمی دارد و انواع اگزما در اطفال ...

افزایش اگزمای کودکان با این عوامل

اهمیت کسب مهارت در برابر مشکلات روانی

 

 

اگر می خواهید با مشکلات روانی و اختلالات آن مبارزه کنید ...

اهمیت کسب مهارت در برابر مشکلات روانی

اهمیت مراوده رابطه با خانواده همسر

 

 

آیا برقرارکردن رابطه با خانواده همسر امری واجب است و باید ...

اهمیت مراوده رابطه با خانواده همسر

جایگاه احساسات مختلف در مغز انسان

 

 

طبق آخرین تحقیقات علمی ثابت شد احساسات مختلف افراد در بخش ...

جایگاه احساسات مختلف در مغز انسان

دانستنی راجع به انواع سرطان

این اطلاعات و دانستنی های شگفت انگیز در مود عارضه سرطان را بهتر است هرکسی ...

دانستنی راجع به انواع سرطان

نحوه صحیح مواجه با مشکلات

 

 

 بهتر است مراقب باشید و در مواجه با سختی ها و ...

نحوه صحیح مواجه با مشکلات

بررسی کالری تخم مرغ - آیا زرده چاق کننده است؟

 

 

تخم مرغ جزو خوراکی هایی است که پروتئین زیاد دارد بطوریکه در 50 گرم تخم ...

بررسی کالری تخم مرغ - آیا زرده چاق کننده است؟

عفونت های خطرناک در دوران سالخوردگی

 

 

 این علائم و نشانه های عفونتی را در سالمندان باید جدی ...

عفونت های خطرناک در دوران سالخوردگی

میان دمای بدن و چاقی چه ارتباطی وجود د ارد؟

 

 

نتایج یک تحقیق جدید پیشنهاد کرد که  عدم توانایی بیولوژیکی در نگهداری دمای مطلوب مرکزی ...

میان دمای بدن و چاقی چه ارتباطی وجود د ارد؟

دلیل غمگین بودن در سنین پایین

 

 

چرا برخی اطفال دائم چهره ای غمگین و ناراحت دارند  و ...

دلیل غمگین بودن در سنین پایین

برای کاهش فشار خون این موارد ورزشی را بدانید

 

 

ورزش برای قلب و گردش خون مفید  است.تحقیقات نشان داده است کسانی  که فعالیت بدنی ...

برای کاهش فشار خون این موارد ورزشی را بدانید

آرزوی شکمی صاف با این تکنیک های ورزشی( آموزش تصویری)

 

 

مهم نیست که  لاغر هستید یا چاق چون در بسیاری از اشخاص لاغر هم شکم ...

آرزوی شکمی صاف با این تکنیک های ورزشی( آموزش تصویری)

خاصیت شگفت انگیز پوست پسته

 

 

اکنون در فصلی هستیم که   پسته تازه به وفور در دسترس است. همه ما  منعت ...

خاصیت شگفت انگیز پوست پسته

فست فود و این پیامدهای آلرژیکی

فست فود چه نوع آلرژی هایی د ربدن ما می تواند ایجاد کند؟

 

مسعود قاسمی، دبیر ...

 

فست فود و این پیامدهای آلرژیکی

شناخت شخصیت طرفین در ملاقات اول

 

 

 

در اولین قرار ملاقاتتان با توجه به برخی رفتارها ...

شناخت شخصیت طرفین در ملاقات اول

برای صبحانه قیسوای گردوو خرمادرست کنید

زمانی که در صبحانه خرما و گردو باشد آن کاملترین صبحانه است چون این دو ...

برای صبحانه قیسوای گردوو خرمادرست کنید

کلسترول خون را به همین آسانی درمان کنید

 


تحقیقات نشان داده است که برای جلوگیری از حمله قلبی، تباید کلسترول بد را ...

کلسترول خون را به همین آسانی درمان کنید

خطر مشکلات شنوایی برای حافظه

 

 

کاهش شنوایی می تواند یکی از عوامل مبتلاشدنتان به مشکلات ...

خطر مشکلات شنوایی برای حافظه

عصا و دانستنی های مهم در مورد آن

 

 

درمورد عصا برخی اطلاعات و دانستنی های مهم را برای سالمندان ...

عصا و دانستنی های مهم در مورد آن

به چه دلیل قلب انسان قابل احیا نیست؟

 

 

پژوهشگران روند درون زادی را پیدا کرده اند که وظایفش  کنترل بازتولید سلول های ماهیچه ...

به چه دلیل قلب انسان قابل احیا نیست؟

رشد اخلاقی از دوران خردسالی

آیا به رشد مغزی و ذهنی کودک درحال رشدتان اهمیت می دهید و به پرورش ...

رشد اخلاقی از دوران خردسالی

معضل ازدواج اجباری در جامعه ما

علت اجباری شدن برخی ازدواج ها چیست و چگونه  برخی افراد مجبور به این کار ...

معضل ازدواج اجباری در جامعه ما

مقاومت در برابر استرس با این روش ها

 

 

در این مطلب به چند راهکار مفید برای کنترل استرس اشاره ...

مقاومت در برابر استرس با این روش ها

با استفاده از تخم شربتی موهای خود را تقویت کنید

 

 

تخم شربتی مواد بسیار مغذی دارد ابتدا ترکیبات و ویتامین های  آن را معرفی می ...

با استفاده از تخم شربتی موهای خود را تقویت کنید

تاثیر پذیری میل جنسی از خواب افراد

 


بیشتر خوابیدن منجر به داشتن رابطه جنسی با کیفیت بهتر شده و باعث افزایش ...

تاثیر پذیری میل جنسی از خواب افراد

چرا باید دیابتی ها بدون صبحانه نمانند

 

 

صبحانه و شام  برای بیماران مبتلا به دیابت مفید بسیار حائز اهمیت  است. هر دو ...

چرا باید دیابتی ها بدون صبحانه نمانند

ارتباط لجباز بودن بچه با افسرده بودن وی

 

 

 

آیا لجبازی و لجاجت کودکان خبر از افسرده بودن ...

ارتباط لجباز بودن بچه با افسرده بودن وی

نادرست ترین اطلاعات در مورد زایمان طبیعی

چه شایعاتی در مورد زایمان طبیعی وجود دارد و کدامیک درسست و نادرست هستند؟به برخی ...

نادرست ترین اطلاعات در مورد زایمان طبیعی

آیا این احتمال وجود دارد که اثر انگشت ما تک نباشد؟

 

 

اثر انگشتی که  بوسیله آن شخص را مجرم می شناسند از اسناد بسیار مهم برای ...

آیا این احتمال وجود دارد که اثر انگشت ما تک نباشد؟

اهمیت به سالم بودن آب استخر ها

 

 

 بهتر است قبل از هر چیز به ...

اهمیت به سالم بودن آب استخر ها

زود تشخیص دادن آلزایمر بسیار حائز اهمیت است

 

 

اگر این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود بهتر می ...

زود تشخیص دادن آلزایمر بسیار حائز اهمیت است

تاثیر گرد و خاک بر اضافه وزن اطفال

آیا می دانستید گردو غبار می توان نقش بسزایی در افزایش وزن اطفال داشته باشد

 

شواهدی ...

 

تاثیر گرد و خاک بر اضافه وزن اطفال

از جراحی لوزه ها بیشتر بدانید

 

 

پیرامون جراحی لوزه هاو آمادگی قبل از انجام آن و چگونگی ...

از جراحی لوزه ها بیشتر بدانید


کلیه حقوق سایت متعلق به پرشین تکست میباشد



:: برچسب‌ها: بهترین ترفندها برای یک اسباب کشی راحت ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فردین رادمهر
ت : یک شنبه 10 ارديبهشت 1396
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی